reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Slama

Martin Slama

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skutočný priateľ s tebou veselo spieva, keď si na vrchole hory a ticho kráča po tvojom boku údolím. Zoznam autorových rubrík:  HikingCykloTravelTechnics

reklama

Travel

Autom z Turecka s "big problem" (cez Bulh., Srb. a Maď.) /travel/

Martin Slama

Autom z Turecka s "big problem" (cez Bulh., Srb. a Maď.) /travel/

Pracujem v autopožičovni a niekedy klienti vrátia auto v zahraničí a my si pre neho musíme ísť. Najčastejšie sú to okolité štáty a krajiny Európske únie. Tentokrát sa ale vozidlo vrátilo v Turecku, konkrétne v Istanbule, a to vyzeralo na pekný výletík. Prevzatie vozidla bolo dohodnuté o dva týždne, takže sme mali dostatok času na prípravu. Ja a ani kolega Tomáš sme nemali platné cestovné pasy, a tak sme si ich museli vybaviť za poplatok 66 EUR, za ktorý budete mať pas hotový do desiatich dní. Už o tri dni mi prišla sms-ka s tým, že pas je hotový. Pozrel som si nejaké info na nete ohľadom Turecka a krajín, cez ktoré budeme prechádzať. V Bulharsku by ste mali mať pri sebe splnomocnenie na vozidlo, ktoré nevlastníte vy. Malo by byť overené notárom, ale mi sme mali iba opečiatkované firemnou pečiatkou, aby to vyzeralo ako-tak ''oficiálne''. Na internete som sa ešte dočítal, že pri vstupe do Turecka vám auto zapíšu do pasu a krajinu s ním môžete opustiť iba vy, ale nejak sme tomu nedávali veľkú váhu, však máme to ''splnomocnenie'', ale to bol omyl, no poďme pekne poporiadu.

  • 7. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 847x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu