reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Slama

Martin Slama

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skutočný priateľ s tebou veselo spieva, keď si na vrchole hory a ticho kráča po tvojom boku údolím. Zoznam autorových rubrík:  HikingCykloTravelTechnics

reklama

Technics

Tissot T-Touch Expert /technics/

Martin Slama

Tissot T-Touch Expert /technics/

Užívateľská recenzia - V úvode vám priblížim, ako som sa vlastne dostal k recenzovaným hodinkám. Som vášnivý cyklista a turista a na základe toho som si ich vyberal. Vlastnil som aj značky Casio a Suunto, s ktorými som bol spokojný, ale po čase som zistil, že by som chcel niečo s „klasickejším" vzhľadom, ale stále s funkciami tzv. ABC hodiniek (A-ltimeter [výškomer], B-arometer [atm. tlak vzduchu], C-ompas [kompas]).

  • 6. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu